Aanmelden open middag

Wat leuk dat u/ je een van onze open middagen op PLAN B wilt komen bezoeken! We hopen dat u/ je een duidelijk beeld krijgt van de school!

Er is veel te vertellen en te zien. Om zo goed mogelijk in te kunnen spelen op de informatie die bezoekers hopen te krijgen, willen we vragen kort een formulier in te vullen.

Coronamaatregelen

Wegens de coronamaatregelen zijn onze open middagen iets anders. Er is helaas vooralsnog geen vrije inloop mogelijk. Wilt u onze open middag bezoeken dan plannen we tussen 12:30 en 15:30 een half uur waarin u per gezin een rondleiding krijgt.
N.B. In het formulier is het niet mogelijk een tijdstip te kiezen. We nemen contact op om samen met u dit moment te plannen.

Wilt u naar aanleiding van het bezoeken van de open middag graag verder praten, dan plannen we daarvoor een gesprek op een latere datum

Alvast hartelijk bedankt voor het invullen en graag tot tot ziens op een van onze open middagen (vrijdagmiddag tussen 12:30 – 15:30)!

Voor meer informatie, zie Open middagen.