Ondanks de iets andere manier van het houden van een open middag, was de open middag zeer geslaagd! Wat fijn dat steeds meer mensen een school als Plan B, Sociocratische School weten te vinden! Ongeacht of u/jij voor Plan B kiest of niet, hopen we te hebben kunnen laten zien dat onderwijs anders kan!

Maar een open middag geeft natuurlijk maar een heel klein beetje een beeld van onze school. En misschien had u/je nog wel veel meer willen vragen en zien. En natuurlijk kan dat!
Wil jij als kind/jongere verder kennismaken met Plan B, dan is een oriëntatiegesprek samen met je ouder(s) een volgende stap. Kijk op de website bij Aanmeldingsprocedure hoe die stap en de stappen daarna er uitzien. Een kennismakingsperiode kan elke week in het schooljaar starten.

Wilt u als volwassene verder kennismaken met Plan B, ook dat kan. Tegen een kleine vergoeding per dagdeel kunt u ter oriëntatie meedraaien op Plan B. Voor meer informatie, kijk onder aan de pagina Open middagen van onze website.

Heb je/heeft u de open middag gemist, dan zijn er nog open middagen op vrijdag 23 oktober, 20 november, 08 januari, 05 maart, 21 mei en 25 juni. Aanmelden kan op onze website via Aanmelden open middag.

Of maak voor een ander moment een afspraak voor een persoonlijk gesprek en een rondleiding via het Contactformulier.
We hopen u/jou te hebben mogen inspireren en te hebben mogen enthousiasmeren maar in ieder geval te hebben laten zien dat onderwijs anders kan!

Fijn dat u/jij er was en misschien wel tot ziens!