Vakanties en vrije dagen

Voor schooljaar 2023-2024 hanteren wij de vakanties zoals die gelden voor de regio Noord Nederland.
Daarnaast heeft de school geregeld studiedagen.

Vakanties schooljaar 2023-2024

vakanties 2023-2024

* De zomervakantie en Kerstvakantie starten op de vrijdagmiddag om ca. 12:00 uur.

Overige vrije dagen

Naast de bovenstaande reguliere vakanties kunnen studenten en hun ouder(s) dit schooljaar nog 8 dagen naar eigen keuze besteden. Dit mogen losse dagen maar ook aaneengesloten dagen zijn. Geef dit ruim – minimaal een week – van tevoren aan. In de eerste week na de zomervakantie en de laatste week voor de zomervakantie kunnen er geen vrije dagen opgenomen worden.

Studiedagen

Dit schooljaar zijn er 6 studiedagen gepland. Deze vallen veelal na een vakantie. Indien de staf dit nodig vindt, kunnen er nog maximaal 2 extra studiedagen bij gepland worden.

Vrije dagen 2023-2024