Leesboeken

Voor onze niet-bekostigde school is het aanschaffen van nieuwe boeken eigenlijk niet betaalbaar. En we zouden er wel heel graag een aantal willen hebben. Daarom willen we vragen wie ons kan helpen aan prentenboeken, leesboeken en (jeugd)literatuur!

Informatieve boeken zijn ook zeker welkom!

We zoeken in de eerste plaats Nederlandstalige boeken. Maar ook geschikte boeken in het Engels, Frans, Duits en bijvoorbeeld Spaans zijn welkom!

Het zou fijn zijn als de boeken in goede staat zijn, een kaft/omslag die nog heel is, bladzijden die niet gescheurd zijn en waar niet op getekend of gekrast is, etc. Op deze manier zijn ze voor onze kinderen en jongeren ook aantrekkelijk om te pakken en er in te gaan lezen!
We zouden het ook erg waarderen als het boeken zijn die ook écht geschikt zijn voor kinderen, waarin o.a. dan ook liefst niet gevloekt wordt en waarin geen schuttingtaal gebruikt wordt.

Doordat we niet door de overheid bekostigd worden, hebben we helaas heel beperkte financiële middelen. Als ons de boeken ons geschonken kunnen worden, zou dat fantastisch zijn!

Alvast hartelijk dank!

N.B. De afbeeldingen zijn ter illustratie, niet per se de specifieke titels die we zoeken, hoewel dit wel heel leuke boeken zijn!