Open middagen

Voorlopig komen de open middagen te vervallen, waarop we meerdere geïnteresseerden op één middag ontvingen.
MAAR… Als alternatief kan er in principe elke week een afspraak gemaakt worden voor een rondleiding en een gesprek. Dit doen we op een gezamenlijk nader te bepalen middag tussen 14:00 uur en 15:00 uur. Op deze manier kunnen we de bezoeken meer spreiden en hebben we meer tijd per bezoek.

Wat je kunt verwachten wanneer je bij Plan B komt kijken? Dat kunnen we niet helemaal voorspellen… Iedere student heeft een eigen periodeplan (leerplan). Wat er voor de betreffende dag op de planning staat hangt daar voor een groot deel van af.
Er wordt soms uit (methode)boeken gewerkt, of aan eigen projecten, maar er valt vooral ook te denken aan: een robotje programmeren; een website bouwen; proefjes bedenken en uitvoeren; boeken lezen; apparaten uit elkaar slopen; een knikkerbaan maken; koken en bakken; gezelschapsspelletjes spelen; uitzoeken hoe je grote getallen als een ‘googol’ in cijfers schrijft; iets kunstzinnigs maken; een hut bouwen; filmpjes maken en monteren; een website maken; het is allemaal mogelijk…

Aanmelden kan via dit formulier.

Tussentijds kennismaken of als volwassene mee-ervaren
deurNet de open middag gemist, niet in de gelegenheid geweest of gewoon liever even in alle rust komen kijken?

Tussentijds komen kennismaken met PLAN B kan natuurlijk ook gewoon. Maak hiervoor dan een afspraak met ons. Dit gaat het gemakkelijkst via het contactformulier.

Andere (volwassen) geïnteresseerden die willen ervaren hoe de school werkt en wat sociocratie in de praktijk betekent, kunnen op PLAN B voor een oriëntatie- of werkbezoek een dag(deel) meebeleven, hiervoor vragen we €45,- per persoon per dagdeel.